logo

[{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2017\/06\/panonska-jezera-tuzla.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2017\/06\/jedanaest.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2017\/06\/stecci-na-visocici-1.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2017\/06\/pocitelj-1.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2017\/06\/medjugorje-deset-tajni-r-1.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2017\/06\/arslanagica-most-u-trebinju-2.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2017\/06\/vranica-2112.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2017\/06\/prenj-2155.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2016\/12\/krvavac-11_1.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2017\/06\/vrsnica-hajducka-vrata-1.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2017\/06\/zelengora-jugino-jezero-1.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2016\/12\/bjelasnica-3.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2016\/08\/3.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2016\/08\/jeze-1.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2016\/12\/krvavac-8.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2016\/08\/train-tracks-to-the-horizon-landscape.jpg"},{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2016\/08\/panorama-scenics-photography.jpg"}]
[{"img":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2017\/08\/5202256448-3ebe00b55f-b.jpg","thumb":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2017\/08\/preview\/5202256448-3ebe00b55f-b.jpg","full":"http:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2017\/08\/source\/5202256448-3ebe00b55f-b.jpg","caption":""}]

Kukuruzni hljeb za zdraviji organizam

09.08.2017 u 11:09

  • 52
  • Gastronomija

 Ako želite da počnete da se hranite zdravije,a niste spremni da se odreknete hljeba, predlažemo da pripremite kukuruzni hljeb i uvrstite ga u svoju ishranu.

Svi smo mnogo puta čuli priče o tome koliko je hljeb od pšeničnog brašna nezdrav i kakve posljedice može ostaviti na zdravlje. Povećava rizik od gojaznosti, dijabetesa i drugih zdravstvenih smetnji.  Zbog toga preporučujemo da umjesto njega, u svoju prehranu uvedete hljeb od kukuruznog brašna. 

Ovaj hljeb ima manje ugljikohidrata, samim tim i manje kalorija. Preporučujemo ga ukoliko želite zadržati ili postići vitku liniju. Pored toga, ima i znatno manje glutena, a to umanjuje rizik od nastanka alergijskih reakcija u organizmu. Lako se vari, poboljšava funkcije varenja i probave. Također, smanjuje rizik od taloženja lošeg kolesterola na zidovima krvnih sudova.
 

Sastojci 

  • 250 g kukuruznog brašna
  • 250 g pšeničnog brašna
  • Mala kašika soli
  • Mala kašika šećera
  • 50 g kvasca
  • Pola kesice praška za pecivo
  • 4 dl mlijeka
  • Malo ulja

 

Priprema 

Sjedinite sve suhe sastojke osim  kvasca. Od navedene količine mlijeka, izvojite 3 dl i prokuhajte. U ključalo mlijeko dodajte preostali decilitar i rastopite kvasac. Prelijte ostatak mješavine i zamijesite kompaktno tijesto. Ostavite ga da odstoji oko sat vremena, a nakon toga ga premijesite, ubacite u pleh premazan uljem.

Peći u rerni na 180 stepeni, sve dok korica hljeba ne porumeni. Pečen hljeb zamotajte u čistu pamučnu krpu i ostavite da se ohladi.

Možda vas zanima i ...

Domaći festival na norveški način

17.05.2016 u 13:17

Konjic je bio domaćin prvog međunarodnog festivala Konjic Food Fest na kojem je, uz malu pomoć norveških prijatelja, pr...

  • 56
loading ...