logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/ajduci2.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/dsc-0204-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0034-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0745-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0769-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4822-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-0213.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4828-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-8506-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-9021-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2017\/10\/fna-63865.jpg","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2017\/10\/preview\/fna-63865.jpg","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2017\/10\/fna-63865.jpg","caption":"","dimensions":{"width":870,"height":460}}]

Turistički forum 2017 zatvoren panelom o razvoju prepoznatljivog brenda

11.10.2017 u 08:47

  • Novosti
  • 0

"Kako razviti održiv i prepoznatljiv turistički brend" bio je naziv trećeg i posljednjeg panela na "Turističkom forumu 2017" koji je održan u Tuzli.

Direktor JKP "Panonika" Tuzla Maid Porobić rekao je da he Grad Tuzla prije petnaestak godina odlučio da turizam postavi kao polugu daljnjeg razvoja i osmislio projekt korištenja prirodnog resursa - slane vode kao turističkog objekta koji je od Tuzle napravio turističku destinaciju.

- To se pokazalo kao ispravna odluka jer je Tuzlu u posljednjih 14 sezona posjetilo 3,7 miliona gostiju, što je veliki uspjeh za grad koji je bio i još je rudarsko-energetski centar. Mi želimo da budemo i turistički centar BiH i zato je Tuzla 2012. za projekt kompleksa panonskih jezera od Svjetske turističke organizacije dobila drugu nagradu za razvoj lokalnog turizma - dodao je Porobić.

Direktor Solo Positivo filmskog festivala iz Šibenika Admir Čulimarović istakao je da iz svog iskustva zna da je razvoj turističkog brenda dugotrajan proces jer treba osmisliti dobru ideju na koju će se nastavljati priča o dobroj infrastrukturi i lijepoj prirodi.

Naveo je da sve strukture donosilaca odluka trebaju pronaći zajednički jezik i sačiniti strategiju razvoja turističkog brenda koja će biti dugoročna i protezati se na 10 ili 15 godina.

Direktor Weekend Media Festivala iz Rovinja Boris Kovaček naglasio je da za stvaranje turističkog brenda treba imati jasno zadanu ciljanu grupu kojoj se obraćate, ideju kako on treba izgledati i plan kako to ostvariti.

- Mi smo imali 'nišu' koju smo jako dobro poznavali, a to je svijet medija, marketinških agencija i uopće biznisa, osmislili smo festival za njih i imali smo odličnu destinaciju Rovinj - kazao je Kovaček.

U sklopu foruma Zavod za zaštitu i korištenje kulturno-historijskog i prirodnog naslijeđa TK upriličio je izložbu i prezentaciju "Stećci Tuzlanskog kantona".

 

tuzla turizam forum

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!

Možda vas zanima i ...

loading ...