logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/ajduci2.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/dsc-0204-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0034-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0745-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0769-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4822-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-0213.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4828-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4838-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-8506-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-9021-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2017\/08\/5202256448-3ebe00b55f-b.jpg","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2017\/08\/preview\/5202256448-3ebe00b55f-b.jpg","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2017\/08\/5202256448-3ebe00b55f-b.jpg","caption":"","dimensions":{"width":870,"height":460}}]

Kukuruzni hljeb za zdraviji organizam

09.08.2017 u 11:09

  • Gastro
  • 0

 Ako želite da počnete da se hranite zdravije,a niste spremni da se odreknete hljeba, predlažemo da pripremite kukuruzni hljeb i uvrstite ga u svoju ishranu.

Svi smo mnogo puta čuli priče o tome koliko je hljeb od pšeničnog brašna nezdrav i kakve posljedice može ostaviti na zdravlje. Povećava rizik od gojaznosti, dijabetesa i drugih zdravstvenih smetnji.  Zbog toga preporučujemo da umjesto njega, u svoju prehranu uvedete hljeb od kukuruznog brašna. 

Ovaj hljeb ima manje ugljikohidrata, samim tim i manje kalorija. Preporučujemo ga ukoliko želite zadržati ili postići vitku liniju. Pored toga, ima i znatno manje glutena, a to umanjuje rizik od nastanka alergijskih reakcija u organizmu. Lako se vari, poboljšava funkcije varenja i probave. Također, smanjuje rizik od taloženja lošeg kolesterola na zidovima krvnih sudova.
 

Sastojci 

  • 250 g kukuruznog brašna
  • 250 g pšeničnog brašna
  • Mala kašika soli
  • Mala kašika šećera
  • 50 g kvasca
  • Pola kesice praška za pecivo
  • 4 dl mlijeka
  • Malo ulja

 

Priprema 

Sjedinite sve suhe sastojke osim  kvasca. Od navedene količine mlijeka, izvojite 3 dl i prokuhajte. U ključalo mlijeko dodajte preostali decilitar i rastopite kvasac. Prelijte ostatak mješavine i zamijesite kompaktno tijesto. Ostavite ga da odstoji oko sat vremena, a nakon toga ga premijesite, ubacite u pleh premazan uljem.

Peći u rerni na 180 stepeni, sve dok korica hljeba ne porumeni. Pečen hljeb zamotajte u čistu pamučnu krpu i ostavite da se ohladi.

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!

Možda vas zanima i ...

loading ...