logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc-0243_1.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/bh-putovanja.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/mesi-19.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/mevludin-mekic-priroda-lednica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/konji-meka-4-of-5.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-0213.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/zelengora-font.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/aeroplanes-aircrafts-airplanes-47044.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/bh-putovanja-55.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/konji-meka-5-of-5.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/03\/chia-pudding.PNG","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/03\/preview\/chia-pudding.PNG","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/03\/source\/chia-pudding.PNG","caption":""}]

Čokoladni puding koji snižava holesterol

05.03.2018 u 09:40

  • 123
  • Gastronomija

U zdravoj prehrani ima mjesta i za ukusni puding, a naročito ako ga pravimo uz dodatak kvalitetnih namirnica poput chia sjemenki, voća i kakao praha. Uz chia sjemenke svaku tekućinu moguće je pretvoriti u ukusan puding. Riječ je o supernamirnici biljnog porijekla koja je bogata omega 3 i omega 6 masnim kiselinama, bjelančevinama i prehrambenim vlaknima. Konzumacija ove namirnice smanjuje loš holesterola u krvi, potiče probavu te osigurava dužu sitost. Upravo zato nameće se kao izvrsni saveznik u prehrani osoba koje žele zdravo smršavjeti, ili održati svoju težinu.

Pomiješa li se sa zdravim izvorima šećera poput banana ili datula, te organskim kakaom, pretvara se u ukusan doručak, međuobrok ili desert.

Sastojci:

150 ml mlijeka od orašastih plodova po želji

2 kašike chia sjemenki

2 kašike sirovog kakao praha

2 zrele banane

pola čajne kašičice ekstrakta vanilije (po želji)

Priprema:

  1. Ubacite chia sjemenke u mlijeko od orašastih plodova i pustite da bubre oko 20 minuta. Možete upotrijebiti rižino i kokosovo mlijeko ili čak vodu.
  2. Kada chia sjemenke nabubre prebacite smjesu u blender, pomiješajte s bananama, kakao prahom i ekstraktom vanilije. Miksajte dok ne dobijte glatku smjesu.
  3. Puding će biti slađi ako iskoristite zrele banane pune šećera, a umjesto banana možete izmiksati i komadiće datula ili nekog drugog voća po želji.
  4. Puding ukrasite orašastim plodovima.

Savjet plus:

Puding će imati još bolji okus ako ga ohladite u frižideru prije konzumacije.

 

kuharica.avaz.ba )

Možda vas zanima i ...

loading ...