logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc-0243_1.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-1797.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/mesi-19.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/mevludin-mekic-priroda-lednica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc-0187.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2017\/06\/stecci-na-visocici-1.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/konji-meka-4-of-5.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/omar-krasnici-007.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-0213.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/zelengora-font.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/morine-2-fon.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/orjen.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/morine-33fon.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/konji-meka-5-of-5.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/03\/tatjana-popovic-apriori-bh.jpg","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/03\/preview\/tatjana-popovic-apriori-bh.jpg","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/03\/source\/tatjana-popovic-apriori-bh.jpg","caption":""}]

ŠEST SAVJETA ZA ZADRAVU PREHRANU KAD PUNO RADITE

25.03.2018 u 18:09

  • 220
  • Gastronomija

 Vaš radni dan se ne završava izlaskom s radnog mjesta i traje mnogo duže. Zdravlje često prvo nastrada u tom slučaju, zato što ne mislimo o zdravoj prehrani kad imamo previše obaveza. Pokušajte slijediti sljedećih 6 savjeta za zdravu prehranu kad puno radite i uskoro ćete osjetiti promjenu na energetskom i zdravstvenom području. Nove prehrambene navike podržat će vaše napore nakon kojih nećete osjećati umor i iscrpljenost.

 

1.Pokušajte održati vaš način vježbanja i kada putujete

 Birajte hotele koji imaju teretanu ili na put ponesite vijaču ili rastezljivu traku. To je jeftin i lagan način za vježbanje cijelog tijela i u najmanjoj hotelskoj sobi.

 

2.Informirajte se o restoranima zdrave hrane

 Važno je jesti svježu i nutritivno izbalansiranu hranu. Stvorit ćete zdrave navike i u danima kada ste prezauzeti, nećete posezati za brzom hranom. Ova navika spriječiti će nakupljanje viška kilograma.

 

3.Spavajte

San će vam pomoći u održavanju tjelesne težine i zdravlja. Preporučuje se sedam do osam sati sna noću. Naspavani ćete bolje funkcionirati, a to će se pozitivno odraziti na vaš posao i zdravlje.

 

4. Poslovne večere

Poslovne večere mogu ugroziti vaš trud u nastojanju da izgubite višak kilograma ili održavanja balansiranog načina prehrane. U tom slučaju birajte restorane koji imaju ponudu koja odgovara vašoj prehrani. Izaberite protein + salatu ili povrće sa žara.

 

5.Ne zapostavljajte redovne preglede kod doktora

 Rano otkrivanje bolesti je ključ u prevenciji i izlječenju. Upišite datume pregleda u svoj raspored i pazite da ih ne zaboravite!

 

6. ZNANjE JE MOĆ!

Ured napunite zdravim grickalicama (orašasti plodovi i suho voće) koji će vam u trenutcima kada ste u potrazi za međuobrokom pomoći da u organizam unesete zdrave i nutritivno vrijedne namirnice!


Sve o zdravom načinu života i zdravoj prehrani saznajte na seminaru Snaga u Vama koji će se održati u subotu 31.03.2018. u Sarajevu. Voditeljica seminara je Tatjana Popović koja je studije Health Coaching-a je završila na svjetski priznatom Institutu za integrativnu prehranu u New Yorku. Organizator seminara je Apriori BH - Agencija za profesionalno usavršavanje.

 

 

 

savjeti Zdrava prehrana Radni dan

Možda vas zanima i ...

loading ...