logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/ajduci2.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/dsc-0204-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0034-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0745-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0769-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4822-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-0213.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4828-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-8506-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-9021-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2019\/11\/ali3.jpg","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2019\/11\/preview\/ali3.jpg","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2019\/11\/ali3.jpg","caption":"","dimensions":{"width":870,"height":460}}]

Alibaba - Za devet sati prodali robu u vrijednosti 22,6 milijardi dolara

11.11.2019 u 13:44

  • Novosti
  • 0

Kineski gigant u e-trgovini, Alibaba, za prvih devet sati na "Dan samaca", prodala je robu u vrijednosti 158,31 milijardu juana (22,63 milijarde dolara).

To je 25 posto više u odnosu na prodaju u prvih devet sati na isti dan prošle godine.

"Dan samaca", kineski pandan američkom "Crnom petku" i "Cyber ponedjeljku", koji predsjednik i glavni izvršni direktor Alibabe Daniel Zhang promoviše kao 24-satni onlline shoping praznik od 2009. godine, bilježi ubrzani rast s tendencijom da postane najveći maloprodajni događaj u svijetu, prenosi Reuters.

Poznat i pod nazivom "Duplo jedanaest" (Double Eleven), ime festivala potiče od kalendarskog datuma, 11. novembra, pri čemu četiri jedinice (11/11) označavaju status samca.

Alibaba je prošle godine na svojim platformama na "Dan samaca" zabilježio prodaju vrijednu 30 milijardi dolara, bacivši u sjenu 7,9 milijardi dolara ostvarenih u online kupovinama na američki "Cyber ponedjeljak". Prošlogodišnji rast prodaje na ovaj dan bio je 27 procenata, najniži u desetogodišnjoj istoriji tog događaja, što je nagnalo organizatore da potraže svježe ideje.

Tako je ovogodišnji 24-satni shoping festival počeo nastupima američke pop zvezde Taylor Swift i domaćih popularnih zvijezda. 

Prodaja je u prvom minutu i osam sekundi dostigla  milijardu dolara, da bi u prvom satu već iznosila 84 milijarde juana, što je za 22 procenta više od 69 milijardi juana zabilježenih u prvom satu prošle godine.

Alibaba je saopćio da ove godine očekuje preko 500 miliona korisnika koji će učestvovati u ovom shoping događaju ili za oko 100 miliona više nego 2018, prenosi B92

alibaba dan samaca 22.63 milijarde dolara

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!

Možda vas zanima i ...

loading ...