logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/ajduci2.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/dsc-0204-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0034-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0745-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0769-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4822-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-0213.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4828-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-8506-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-9021-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2019\/11\/unsplash.jpg","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2019\/11\/preview\/unsplash.jpg","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2019\/11\/source\/unsplash.jpg","caption":"","dimensions":{"width":1351,"height":901}}]

Beč: Za božićne poklone 335 miliona eura

28.11.2019 u 14:46

  • Novosti
  • 0

Sudeći po izračunima Privredne komore Beča, 90 posto Bečlija je ove godine spremno da potroši 335 miliona eura na božićne poklone. Kako bi svoju božićnu kupovinu obavili kod domaćih i malih trgovaca, Privredna komora Beč je pokrenula kampanju sa sloganom "Ko voli Beč, kupuje u Beču".

"Ukupno 1.900 radnih mjesta se osigurava samo kroz porast božićnog prometa", izjavio je Walter Ruck, predsjednik Privredne komore Beča. Mali štandovi i trgovci otvaraju nova radna mjesta, obučavaju mladi kadar i značajno oblikuju grad. Na taj način podržavaju bečku adventsku čaroliju i radna mjesta u svom gradu.

Kako online kupovina u Austriji bilježi konstantan rast te više od pola troškova odlazi firmama u inostranstvu koje uglavnom ne oporezuju prihode u Austriji, cilj kampanje je, između ostalog, stvoriti jednake mogućnosti za austrijske kompanije i promovisati domaće prozivode i usluge.  

Za gotovo polovinu Bečlija (48 posto) pokloni su nezamjenjiva i središnja komponenta božićnih praznika. Svaki kupac u prosjeku kupi 8 i po poklona. Prosječna cijena po poklonu iznosi nešto više od 40 eura, a Bečlije najčešće poklanjaju knjige. Čak 48 posto konzumenata planira kupiti knjigu, njih 38 posto namjerava kupiti kupone za odjeće, igračke, uređaje i sl. Na trećem mjestu najpopularnijih poklona je garderoba, zatim slijede igračke, kozmetika, slatkiši i novac.

turizam bhputovanja bec kupovina

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!

Možda vas zanima i ...

loading ...