Beč: Za božićne poklone 335 miliona eura
28.11.2019 u 14:46
- Novosti
- 0
Sudeći po izračunima Privredne komore Beča, 90 posto Bečlija je ove godine spremno da potroši 335 miliona eura na božićne poklone. Kako bi svoju božićnu kupovinu obavili kod domaćih i malih trgovaca, Privredna komora Beč je pokrenula kampanju sa sloganom "Ko voli Beč, kupuje u Beču".
"Ukupno 1.900 radnih mjesta se osigurava samo kroz porast božićnog prometa", izjavio je Walter Ruck, predsjednik Privredne komore Beča. Mali štandovi i trgovci otvaraju nova radna mjesta, obučavaju mladi kadar i značajno oblikuju grad. Na taj način podržavaju bečku adventsku čaroliju i radna mjesta u svom gradu.
Kako online kupovina u Austriji bilježi konstantan rast te više od pola troškova odlazi firmama u inostranstvu koje uglavnom ne oporezuju prihode u Austriji, cilj kampanje je, između ostalog, stvoriti jednake mogućnosti za austrijske kompanije i promovisati domaće prozivode i usluge.
Za gotovo polovinu Bečlija (48 posto) pokloni su nezamjenjiva i središnja komponenta božićnih praznika. Svaki kupac u prosjeku kupi 8 i po poklona. Prosječna cijena po poklonu iznosi nešto više od 40 eura, a Bečlije najčešće poklanjaju knjige. Čak 48 posto konzumenata planira kupiti knjigu, njih 38 posto namjerava kupiti kupone za odjeće, igračke, uređaje i sl. Na trećem mjestu najpopularnijih poklona je garderoba, zatim slijede igračke, kozmetika, slatkiši i novac.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.