logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/ajduci2.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/dsc-0204-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0034-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0745-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0769-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4822-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-0213.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4828-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-8506-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-9021-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/01\/arcotelhotels.jpg","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/01\/preview\/arcotelhotels.jpg","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/01\/arcotelhotels.jpg","caption":"","dimensions":{"width":870,"height":460}}]

Bečki hoteli dobivaju digitalne portire

24.01.2018 u 10:38

  • Novosti
  • 0

Osim "Self-Check-in" sistema na aerodromima, nedavno su bečki hoteli napravili mjesto i za pametne robote koji odgovaraju gostima na pitanja ili obavljaju prijem gostiju.
U koje vrijeme je doručak?, Dokad se mora napustiti soba?  Ta i slična pitanja gosti mogu izgovoriti i ubrzo dobiti odgovore.
Hotel "Zeitgeist" kod bečke glavne željezničke stanice već ima u upotrebi digitalnog portira po imenu "Gustaffo". Hotel testira virtualnog asistenta kao dodatnu ponudu, od decembra 2017. godine. "Gustaffo" nudi gostima sve informacije u vezi s hotelom, a postavljena pitanja može i da analizira. Tako vlasnici hotela mogu saznati šta gosti najčešće pitaju. Iza svega stoji digitalni sistem "Alexa".
Bečko startup preduzeće "Gustaffo" prenosi digitalne hotelske usluge na pametne telefone. Radi se o internet stranici koja izgleda kao aplikacija. "Gustaffo" nudi informacije o hotelu na različitim jezicima. Putem internet stranice može se pozvati i sobna posluga, naručiti taksi ili rezervirati restoran.
Ukupno 38 hotela u Evropi ima digitalnog portira. U Beču zasad dva hotela nude takvu uslugu (Hotel "Zeitgeist" i "ARCOTEL Donauzentrum").
- Hotelijeri smatraju da će ta novost u hotelima svakako biti sve više u upotrebi, ali da neće zamijeniti zaposlene. Mnogi gosti žele da im se neko obrati, dok drugi vole da sve obave sami putem interneta - saopćilo je Predstavništvo Grada Beča Eurocomm - PR Sarajevo.

bec hoteli

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!

Možda vas zanima i ...

Stanje na cestama 24. 01. 2018.

24.01.2018 u 08:12

Na dionicama u planinskim predjelima, kao i na mostovima, vijaduktima i prilazima tunelima, skrećemo pažnju na moguću po...

  • 0
loading ...