logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/ajduci2.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/dsc-0204-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0034-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0745-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0769-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4822-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-0213.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4828-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-8506-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-9021-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2020\/07\/infografic-xcar-en.jpg","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2020\/07\/preview\/infografic-xcar-en.jpg","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2020\/07\/infografic-xcar-en.jpg","caption":"","dimensions":{"width":870,"height":460}}]

Bečki Wiener Linien predstavio prvi metro bez vozača 'X-Vagon'

07.07.2020 u 15:59

  • Novosti
  • 0

Bečki javni prevoznik "Wiener Linien" predstavio je u petak prvi metro bez vozača, takozvani X-Vagon. Grad je kod proizvođača Siemens naručio ukupno 34 kompleta ovih vagona. Od 2022. godine bi X-Vagoni trebali ući u redovnu upotrebu.

Novi tip metroa, koji se dizajnom ne razlikuje mnogo od prethodnih, u potpunosti će posjedovati digitalizirane podatke i obavještenja za putnike. Generalni direktor "Wiener Linien" Günter Steinbauer naglasio je da sa X-vagonima počinje nova era javnog prevoza.

X-Vagon ima kapacitet za 928 putnika, što je 46 putnika više u odnosu na sadašnje modele, a 90 posto materijala korištenog u izgradnji metroa pogodan je i za reciklažu. Nakon što se okončaju svi testovi, metro će prve dvije godine voziti uz vozača, međutim, najkasnije 2025. prelazi na potpuno automatski režim na liniji U5.

Narudžba u vrijednosti od 550 miliona eura kod proizvođača Siemens, koji u svojoj ispostavi u Beču upošljava 1.300 radnika, uključuje i ugovor o održavanju vozova u trajanju od 24 godine. Šef odjela za željeznička vozila u Siemensu Albrecht Neumann ovo vozilo je nazvao najsavremenijim metroom na svijetu, a za njega su, kako je naglasio, najvažnija udobnost i visoka sigurnost putnika, jer jedino tako mogu spoznati prednosti javnog prevoza.

Godišnja karta za bečki javni prevoz košta 365 eura, što je u poređenju s drugim metropolama najjeftinija ponuda. U Berlinu putnici godišnju kartu plaćaju 882 eura, u Hamburgu 1.988 eura, a u Londonu oko 4.000 funti, saopćio je Eurocom-PR Sarajevo.

 

BEc  WIENER LINIEN  X-VAGON

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!

Možda vas zanima i ...

loading ...