logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/ajduci2.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/dsc-0204-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0034-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0745-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0769-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4822-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-0213.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4828-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-8506-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-9021-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2020\/03\/douglas-quinby.jpg","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2020\/03\/preview\/douglas-quinby.jpg","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2020\/03\/source\/douglas-quinby.jpg","caption":"","dimensions":{"width":1024,"height":683}}]

Google i Facebook mogu spasiti globalni turizam od propasti

19.03.2020 u 14:58

  • Novosti
  • 0

Douglas Quinby, izvršni direktor Arival-a jednog od najvećih autoriteta u oblasti globalnog istraživanja u turističkom sektoru, smatra da bi Google i Facebook trebali biti fleksibilni, razmotriti i pomoći svojim turističkim oglašivačima u pokušaju da prežive pad prouzrokovan koronavirusom.

On preporučuje da bi zbog koronavirusa Google i Facebook trebali uzvratiti uslugom i „kreditirati“ buduće oglašavanje turističkih operatera.

Quinby je rekao da je najava Facebooka od 17. marta o inicijativi u iznosu od 100 miliona američkih dolara za pomoć malim preduzećima "dobrodošao, ali mali prvi korak na dugom putu".

"Google i Facebook postali su nevjerovatno važni partneri turističkoj industriji širom svijeta. Oni su u velikoj mjeri profitirali od preuzimanja rizika tih preduzeća u proteklom desetljeću", rekao je. "Sada je vrijeme da se pokažu i daju svoj doprinos podrškom ugroženim oglašivačima iz oblasti turizma."

Najnovija istraživanja Arivala procjenili su vrijednost turističkog sektora na 254 milijarde dolara u 2019. Godini.

Veliko istraživanje je pokazalo porazne statističke podatke.

  • 28% svih operatora je u velikom riziku od propasti poslovanja u naredna tri mjeseca
  • 46% je u riziku ukoliko ne dođe do ooravka u narednih šest mjeseci
  • 37% svih rezervacija za 2020. je otkazano
  • 73% svih operatera je evidentiralo pad rezervacija u odnosu na prošlu godinu
  • 52% je prosječan pad

 

„Ovi podaci ilustruju da je industrija u stanju traume, a biće samo gore – kazao je Quinby.

Usporedbe radi, Google i Facebook su dvije najveće kompanije na svijetu koje su zajendo prihodovale 204 milijarde dolara u 2019 i sada je vrijeme da veliki pomognu malima, kazao je Quinby koji je istovremeno pokrenuo i peticiju ovim povodom koju namjerava prezentovati i pomenutim divovima Google-u i Facebook-u.

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!

Možda vas zanima i ...

loading ...