logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/ajduci2.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/dsc-0204-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0034-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0745-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0769-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4822-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-0213.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4828-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-8506-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-9021-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/04\/ivan-jurilj.JPG","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/04\/preview\/ivan-jurilj.JPG","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2018\/04\/ivan-jurilj.JPG","caption":"","dimensions":{"width":870,"height":460}}]

Jurilj: Hercegovina se mora udružiti, razvijati lokalne brendove

09.04.2018 u 08:42

  • Novosti
  • 0

 

Ravnatelj Ureda za Europske integracije Vlade Zapadnohercegovačke županije (ZHŽ) Ivan Jurilj je govoreći o strateškim ciljevima razvoja turizma u regiji, istaknuo kako se Hercegovina mora udružiti, organizirati i uspostaviti model destinacijskog menadžmenta kako bi se turizam razvijao planski i sustavno.

Ivan Jurilj će inače predstaviti EU fondove u funkciji strateškog razvoja turizma na Konferenciji "Razvoj destinacijskoga turizma uspostavom niskotarifnih avio - letova", koja je zakazana za 11. travnja na 21. međunarodnom sajmu gospodarstva - Mostar 2018.

On je mišljenja kako je važno razvijati lokalne brendove.

- Ravno i Neumsko zaleđe mogu biti prepoznatljive destinacije ruralnog sadržaja, Mostar kroz urbani turizam, Zapadna Hercegovina kao prepoznatljiva destinacija aktivnog turizma, Čapljina, Stolac i Ljubuški kroz integraciju kulturno-povijesne i prirodne baštine, Čitluk kroz vinski i vjerski turizam, Konjic, Jablanica i Prozor/Rama kroz prepoznatljiv turistički sadržaj temeljen na jezerima, Tomislavgrad, Kupres i Livno kroz prepoznatljiv brdsko-planinski sadržaj i sve ovo kombinirati s gastronomijom- pojašnjava Jurilj.

Potrebno je napraviti određene iskorake, prije svega, kaže, u našim glavama, a onda zavrnuti rukave i konačno staviti u funkciju potencijale o kojima uvijek pričamo.

Jurilj ističe kako EU programi prekogranične suradnje mogu doprinijeti razvoju turizma i valorizaciji kulturno-povijesnih potencijala.

- Ovo posebno dolazi do izražaja u kontekstu prekogranične suradnje između Hercegovine i Dalmacije koje se prirodno naslanjaju jedna na drugu i mogu i trebaju biti dio jedinstvene turističke ponude - ocjenjuje Jurilj.

Po njemu su najbolji primjer postojeći projekti kao što su: "Revitalizacija stare uskotračne Ćirine pruge" kroz uspostavljanje biciklističke rute Mostar-Konavle i Projekt razvoja outdoor turizma u Jadranskom zaleđu pod nazivom "Adriatic Canyoning", koji se financiraju iz programa prekogranične suradnje između Hrvatske i BiH, te Trilateralnog programa prekogranične suradnje Hrvatska - BiH i Crna Gora.

Ovakvi projekti postaju prepoznatljiv zajednički brand obiju država - zaključuje ravnatelj Ureda za Europske integracije Vlade ZHŽ-a.

Konferencija "Razvoj destinacijskoga turizma uspostavom niskotarifnih avio - letova", koja je zakazana za 11. travnja od 10.00 do 17.00 sati na 21. međunarodnom sajmu gospodarstva - Mostar 2018., održat će se u organizaciji Apriori BiH - Agencije za profesionalno usavršavanje i Vlade Hercegovačko-neretvanske županije (HNŽ). Koordinator konferencije je Fortuna Tours d.o.o., jedna od vodećih turističkih agencija u BiH za incoming turizam.

 

bih turizam

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!

Možda vas zanima i ...

Stanje na cestama 09. 04. 2018.

09.04.2018 u 08:07

Povoljni uvjeti za vožnju i pojačan promet vozila u blizini većih gradskih centara karakterišu saobraćajnu situaciju u B...

  • 0
loading ...