logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/ajduci2.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/dsc-0204-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0034-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0745-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0769-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4822-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-0213.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4828-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-8506-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-9021-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2019\/08\/kravice-1.jpg","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2019\/08\/preview\/kravice-1.jpg","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2019\/08\/kravice-1.jpg","caption":"","dimensions":{"width":870,"height":460}}]

Na Kravici prodano oko 155 tisuća ulaznica

14.08.2019 u 08:15

  • Novosti
  • 0

Na vodopadu Kravica, gdje pristiže velik broj hodočasničkih gostiju iz Međugorja, među kojima prednjače Talijani i Poljaci, do početka kolovoza ove godine prodano je oko 155 tisuća ulaznica, kazali su Feni iz J.P. Parkovi d.o.o. Ljubuški, pod čijom je nadležnošću ova atraktivna destinacija.

"U službi jasnog pozicioniranja i brendiranja turističke atrakcije 'vodopad Kravica', Parkovi investiraju u marketinške aktivnosti na lokalnom, regionalnom ali i međunarodnom planu. Osim toga, u cilju poboljšanja turističke ponude provodi se kontinuirani monitoring strukture gostiju i njihovih potreba. Potvrda je svakako zadovoljstvo korisnika naših usluga, ali i progresivan porast broja posjetitelja na godišnjem planu", kazali su iz Parkova.

Ističu i to kako je broj gostiju s Jadrana nešto manji u odnosu na dosadašnje sezone.

"Ovogodišnji rezultati prate očekivanu dinamiku posjete koja iznosi 155 000 prodanih ulaznica, zaključno s prvim danom u mjesecu kolovozu. Što se tiče strukture gostiju, u dosadašnjem dijelu godine bilježimo porast broja hodočasničkih gostiju iz Međugorja, u odnosu na nešto slabiji posjet jadranskih turista", kazali su iz poduzeća Parkovi.

Među uslugama, kako navode, posebno se ističu turistički vodiči, vožnja panoramskim vlakićem, kao i kušanje tradicijskih jela i vina u kojima posjetitelji mogu uživati.

Jedna od atrakcija na Kravici su i domaći proizvodi nastali u lokalnim radionicama, a ekološka i ambijentalna zaštita su primaran cilj.

"Na samom lokalitetu gosti imaju priliku kupiti proizvode lokalnih radionica ili konzumirati neke od ugostiteljskih usluga. Dugoročni i primarni plan je trajna ekološka i ambijentalna zaštita lokaliteta koja se namjerava ostvariti analizom i otklanjanjem najvećih ugroza vodopada Kravica, kao i infrastrukturalna aktivnost izgradnje šetnice duž rijeke Trebižat", navode iz Parkova.

Također ističu i to kako će infrastrukturne aktivnosti donijeti neke dodatne pogodnosti.

"Upravo potonja aktivnost, kao dodana vrijednost donosi niz beneficija, od čega valja istaknuti potrebno rasterećenje mikrolokacije u ljetnim mjesecima. Isto tako, planirana su ulaganja u proširenje postojećih vidikovaca, kao i sportsko-rekreativni sadržaj za najmlađe kategorije", ocijenili su.

Iz Parkova su također izrazili zadovoljstvo činjenicom kako porast broja turističkih posjeta u ljubuškom kraju potiče i razvoj novih smještajnih kapaciteta, a u cjelini organiziranih hotelijerskih usluga ili ruralnog turizma.

vodopad kravice

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!

Možda vas zanima i ...

loading ...