logo

[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/ajduci2.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/dsc05137.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/dsc-0204-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0034-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0745-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/cvrsnica.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/05\/100-5276.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-0769-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4822-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-0213.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-4828-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/06\/emotions-3459666-960-720.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-8506-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2019\/09\/img-9021-min.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/nac-p-dur.jpg"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/02\/img-5257.JPG"},{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/headers\/2018\/03\/vrhovi.jpg"}]
[{"img":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2022\/09\/visit-sarajevo-turisticka-zajednica-ks-prtscr.JPG","thumb":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2022\/09\/preview\/visit-sarajevo-turisticka-zajednica-ks-prtscr.JPG","full":"https:\/\/media.bhputovanja.ba\/articles\/2022\/09\/visit-sarajevo-turisticka-zajednica-ks-prtscr.JPG","caption":"","dimensions":{"width":870,"height":460}}]

Turistička zajednica KS: Strateški osmišljena reklama može donijeti stotine miliona

07.09.2022 u 06:00

  • Novosti
  • 0

Turistička zajednica Kantona Sarajevo prepoznala je značaj i efekte kvalitetne promocije u kontekstu najvećih svjetskih sportskih dešavanja te podržala Košarkaški savez i mušku košarkašku reprezentaciju Bosne i Hercegovine u kvalifikacijama za Svjetsko prvenstvo 2023. u projektu "Promocija brenda Visit Sarajevo kroz sport".

 

Fantastična igra bosanskohercegovačkih košarkaša na utakmici protiv Francuske privukla je pažnju i zvaničnih instagram profila Međunarodne košarkaške federacije (FIBA) i Eurobasketa, gdje je zabilježeno više od milion i po pregleda pratilaca iz cijelog svijeta, saopćeno je iz te turističke zajednice. 

Njen zvanični logo „Visit Sarajevo“ na pokretnoj reklami, koji se našao u centru pažnje zahvaljujući nevjerovatnom potezu bh. reprezentativca Jusufa Nurkića, na ovaj način je vidjelo više od milion i po potencijalnih turista, naglašavaju iz Turističke zajednice Sarajevskog kantona.

- Obilježavajući Svjetski dan turizma prošle godine, a vodeći se temom koju zadaje Svjetska turistička organizacija UNWTO, kroz kratki video prikazali smo sve potencijale koje turizam ima za inkluzivni razvoj, odnosno za stvaranje radnih mjesta, pozitivan uticaj na lokalnu zajednicu i načine na koji turizam uključuje veliki broj aktera iz ostalih povezanih grana privrede, generišući pri tome značajan prihod od turizma kao jedan od osnova ekonomskog razvoja Kantona Sarajevo i Bosne i Hercegovine. Za samo dva dana boravka u Kantonu Sarajevo, očekivano je da će prosječan turista koji putuje s partnerom potrošiti blizu 1.500 KM koje su direktni prihod od turizma. Jednostavnom računicom, ako pretpostavimo da samo jedan posto instagram korisnika kojima je Sarajevo približeno reklamom brenda Turističke zajednice Kantona Sarajevo „Visit Sarajevo“, odluči istražiti i posjetiti naš grad, dolazimo do cifre od 15.000 turista. Prosječan boravak stranih turista u Kantonu Sarajevo iznosi 2,8 noći, što je ukupno 42.000 ostvarenih noćenja i 84.000 konvertibilnih maraka naplaćene boravišne takse. Analize profila turista koji posjećuju Kanton Sarajevo pokazuju da većina turista dolazi s partnerom, porodično ili u društvu prijatelja, čime se automatski prihod od boravišne takse udvostručava - naglasio je Kenan Magoda, predsjednik Turističke zajednice Kantona Sarajevo.

Dakle, samo jedan posto pratilaca na društvenim mrežama, koje je privukla reklama „Visit Sarajevo“ i koji odluče posjetiti Sarajevo, a pod pretpostavkom da putuju u paru, potrošit će u Sarajevu 55 miliona KM, dodaje Magoda.

Svaka turistička potrošnja ima uticaj na cjelokupnu privredu multiplikativnim direktnim i indirektnim efektima, što dovodi do zaključka da samo jedna strateški osmišljena i pozicionirana reklama može Sarajevu donijeti stotine miliona konvertibilnih maraka, naglasio je predsjednik Turističke zajednice.

Sport TURISTIČKA ZAJEDNICA REKLAMA

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije BHPutovanja.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!

Možda vas zanima i ...

Stanje na cestama 06. 09. 2022

06.09.2022 u 07:45

Magla u jutarnjim satima smanjuje vidljivost na dionicama u kotlinama i uz riječne tokove. Upozoravamo i na učestale odr...

  • 0
loading ...